BASINDA HTO DETAY
MKÜ Tıp Fakültesi İntörn Hekimlerin Odamıza Ziyareti (26 Aralık 2025)
MKÜ Tıp Fakültesi İntörn Hekimleri meslektaşlarımızla 2025 yılının son buluşmasını gerçekleştirdik. Pastamızı kestik. Tüm Hekimlerimize Huzurlu ve Şiddetten uzak bir ortamda çalışabilecekleri bir yıl diliyoruz.
Hatay Tabip Odası Yönetim Kurulu
  Paylaş
  Paylaş
Diğer Haberler

"Sağlık meslek örgütlerinden 1 Mayıs açıklaması: Emeğimize sahip çıkıyor, yaşasın 1 Mayıs diyoruz!"

"BeyazMiting"
"Öfkeliyiz Çünkü Tükendik! Çünkü Ölüyoruz!"

