BASINDA HTO DETAY
EZİYET YÖNETMELİĞİ Geri Çekilsin!!
Hatay tüm ASM ler kapalı 3 gün çalışmayacağız. Hekime de hastaya da faydası olmayan EZİYET YÖNETMELİĞİ'ne karşı Antakya ve İskenderun da Basın Açılaması yaptık.
  Paylaş
  Paylaş
Diğer Haberler
"EKG:YÜZYILLIK EMEKTAR"
"Aile Hekimleri İş Bıraktı (6-7 Ocak)"

"Hatay Tabip Odası 2022-2024 dönemi Yönetim Kurulu Basın Açıklaması"

