BASINDA HTO DETAY

6 ŞUBAT’IN ÜÇÜNCÜ YILINDA: BU ŞEHİRDE SAĞLIK HİZMETİ HALA ENKAZ ALTINDA UNUTMADIK, ALIŞMADIK, VAZGEÇMEDİK
6 ŞUBAT’IN ÜÇÜNCÜ YILINDA: BU ŞEHİRDE SAĞLIK HİZMETİ HÂLÂ ENKAZ ALTINDA
UNUTMADIK, ALIŞMADIK, VAZGEÇMEDİK
Bugün burada, 6 Şubat depremlerinin üçüncü yılında, yalnızca kaybettiklerimizi anmak için değil, üç yıldır yapılmayanları ve artık yapılması gerekenleri açıkça söylemek için
AHEF, AHESEN, Birlik Dayanışma Sendikası, Hatay Aile Hekimleri Derneği, Hekim Birliği Sendikası, Hürriyet Sağlık Sen, SES Sendikası ve Hatay Tabip Odası olarak
bir aradaydık. Biz ayrıcalık değil, insanca çalışma koşulları istiyoruz.
Bu şehirde kalmayı seçmiş sağlık çalışanları olarak buradayız. Hatay iyileşene kadar da burada olacağız.
Unutmadık. Alışmadık. Vazgeçmeyeceğiz.
  Paylaş
  Paylaş
Diğer Haberler

"14 Mart Tıp Haftası etkinlikleri kapsamında İskenderun Devlet Hastanesi başhekimi Dr. Adem SARI, Başhekim yardımcıları Dr. Okan UYSAL, Dr. Ergün KAYA, Dr. Müge ELARSLAN KARA ve değerli meslektaşlarımı"
"Mardin Tabip Odası Başkanı Serbest Bırakılsın"
"Kısa Bir Antakya Tarihi"

